Reklamační řád

Reklamaci můžete uplatnit zasláním produktu určeného k reklamaci společně s níže uvedenými reklamačními informacemi na adresu:

Lucie Režná, V Podlesí 122, 783 65 Hlubočky

Prosíme aby jste nám k reklamovanému kusu podali tyto informace:

– Číslo objednávky

– Adresu, kontakt

Způsob vyřízení reklamace:

– Výměna za nový kus (pár)

– Nákup jiného produktu s 40%slevou

– Opravu, která je samozřejmě zdarma

– Vrácení peněz (Vaše číslo účtu)

– Výměna

Tyto informace můžete přiložit do obálky k reklamovanému zboží, nebo nám ho zaslat a-mailem.

Reklamace bude vyřízena po obdržení zboží na adresu a vy budete okamžitě kontaktování o jejím plnění. Za nedodanou, či ztracenou zásilku nepřebíráme odpovědnost, proto prosím posílejte zásilky doporučeně.