O nás

Jsme český internetový distributor, který nabízí všechny stříbrné šperky Ag 925/1000  v nejvyšší kvalitě.

Nemusíte se tedy bát, že děti přijdou do kontaktu s nějakým nekvalitním materiálem. Stříbrné šperky o hmotnosti vyšší než 3g musí být navíc ze zákona opuncovány státním puncem ryzosti. Toto puncování provádí puncovní úřad v jehož kompetenci je i provádět kontroly u obchodníků. Vyražené puncy jsou grafické symboly, které udávají, jaká je ryzost stříbra. Dodáváme kvalitní stříbrné šperky s puncem. V případě že je šperk malý, nebo křehký nemusí být označen puncem.

Levné stříbro se specializuje na dětské ryzí stříbrné šperky s perlami, krystaly, zirkony a i exkluzivními krystaly Swarovski. Zaměřujeme se především na stříbrné šperky pro děti. Nabízíme stříbrné náušnice, náušnice kruhy, stříbrné prsteny, přívěsky i řetízky. Stříbro se vyznačuje jak příznivou cenou, tak i vysoce kvalitním materiálem.

Vhodnost šperku pro děti je bezlimitní, máme kruhové náušnice s velmi lehkými, stříbrnými komponenty, které nosí i velmi maličké děti, až po stříbrné prstýnky pro velké slečny či samotné maminky. To, že je náušnice či řetízek dětského vzhledu, neznamená  ,že by jste ho nemohla nosit i Vy. Velikost a popis najdete u každého produktu. 

!!!Upozorňujeme, že pokud si zvolíte jako způsob reklamace vrácení zboží obyčejné psaní, v případě ztracení zásilky není Vaše zásilka dohledatelná a vy nemáte nárok na uplatnění reklamace!!

Sledujte náš Facebook a Instagram, kde vyhlašujeme různé tématické soutěže a novinky. https://www.facebook.com/levnestribro.cz/          https://www.instagram.com/levne_stribro/

 Jsme registrování u puncovního úřadu.

Kontakt:

Štěpánka Musilová

E-mail: levne-stribro@email.cz
Telefon: 702 544 721

Základní údaje:
IČ: 09382305 (neplátce DPH)
Sídlo: Soukenická 834/1, Liberec 6, 46006

Reklamační řád

Reklamaci můžete uplatnit zasláním produktu určeného k reklamaci, společně s níže uvedenými reklamačními informacemi na adresu:

Štěpánka Musilová, Soukenická 834/1, Liberec 6, 46006

Prosíme, aby jste nám k reklamovanému kusu podali tyto informace:

– Číslo objednávky

– Adresu, kontakt

Způsob vyřízení reklamace:

– Výměna za nový kus (pár)

– Vrácení peněz (Vaše číslo účtu)

Tyto informace můžete přiložit do obálky k reklamovanému zboží nebo nám ho zaslat emailem.

Reklamace bude vyřízena po obdržení zboží na adresu a vy budete okamžitě kontaktování o jejím plnění. Za nedodanou, či ztracenou zásilku nepřebíráme odpovědnost, proto prosím, posílejte zásilky doporučeně.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *